Studio Motion Capture
Nasze Studio Motion Capture, jako pierwsze w Polsce, zapewnia dostęp do technologii Vicon Cara, służącej do przechwytywania mimiki twarzy. Każdy element systemu mocap zaprojektowany został z myślą o wiernym odwzorowaniu mimiki twarzy, przy jednoczesnej swobodzie ruchów i ekspresji aktora.
Tak powstawały światowe produkcje
Wyposażenie studia Motion Capture daje możliwość wykorzystania technik przechwytywania ruchu, stosowanych przez największych wytwórców filmów oraz gier komputerowych. Tak powstawały m.in. Avatar, Hobbit, gra Wiedźmin czy Tomb Rider.
Motion Capture w pigułce
Motion capture (mocap) to metoda przechwytywania trójwymiarowych ruchów aktorów i przekształcania ich w zapisy cyfrowe. Dzięki temu ruchy postaci mogą być naturalne i realistyczne, a przechwycone dane gotowe do dalszej obróbki.
Motion Capture to szereg możliwości
- Filmy i efekty wizualne
- Postprodukcja
- Przemysł gier komputerowych
- Animacja 2D/3D
- Reklama rozrywka
- Imprezy plenerowe oraz Virtual Reality na żywo
Motion Capture znajduje zastosowanie w:
- Medycyna
- Badania naukowe (biometryka ciała)
- Wojskowe badania eksperymentalne
- Sporty wyczynowe
Wyposażenie studia motion capture to:
- 14 kamer (16 mpx) z serii Vicon T-160 + 2 kamery (16 mpx) z serii Vantage V16
- Vicon Cara
- Stanowisko operatorskie (stacja graficzna, 2 monitory poglądowe)
- Wyposażenie aktora: 6 kostiumów i 6 zestawów markerów
- Akcesoria: miecze, włócznie, tarcze, karabiny ( na życzenie wykonujemy rekwizyty, dostosowane do potrzeb realizacji)
- Sala nagraniowa: 7m x 10m
- Dodatkowa hala sportowa: 72m x 16m x 8m
Motion Capture Video
Specyfikacja sprzętu
Jeżeli jesteś zainteresowany technologią Motion Capture lub systemem Cara
skontaktuj się z nami lub przyjdź do naszej siedziby!